fbpx
PRZEPISY

Sok antystres

Nieregularne i spożywanie w pośpiechu posiłki obniżają wydolność umysłową każdej aktywnej osoby. Czas o siebie zadbać i sięgnąć po naturalne produkty, które dostarczają odpowiedniej ilości kalorii i składników odżywczych wspomagających pamięć oraz koncentrację.
W okresie wzmożonego wysiłku umysłowego i stresu zaleca się spożywanie około 2 litrów płynów dziennie. Soki powinny zawierać między innymi truskawki i jagody. Owoce te są źródłem flawonoidów, które korzystnie działają na stymulację regeneracji neuronów, a tym samym na naszą pamięć. Ludzki mózg bardzo lubi witaminy z grupy B, które doskonale poprawiają jego pracę. Można je znaleźć między innymi w ananasie (zawiera witaminy B1,B2,B6 i B12).
W skład soku antystres wchodzi ananas. Dzięki zawartości bromeliny – enzymu trawiennego, doskonale wspomaga on trawienie oraz usuwanie toksyn z organizmu, a tym samym sprzyja odchudzaniu.

Składniki (2 porcje):

  • 300 g jabłko 
  • 300 g banan
  • 300 g ananas
  • 300 g truskawki

Sposób przygotowania:

  1. Wszystkie składniki należy dokładnie umyć.
  2. Ananas, jabłko i banan, obrać i pokroić. Truskawki pokroić na połówki.
  3. Owoce wrzucić do wysokiego naczynia i zmiksować przy pomocy blendera.
Wartość odżywcza:

Smacznego
Katarzyna Świderek

Cześć! Jestem Kasia i jestem dietetykiem.Ciesze się, że trafiłeś na mojego bloga.Czytając moje wpisy poznasz podstawowe i zaawansowane informacje z zakresu zdrowego odżywiania. Znajdziesz tutaj teksty merytoryczne, przepisy kulinarne, recenzje produktów.

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *